Selamat Tinggal Perut Buncit


NH X-Tummy ialah satu suplemen melangsing badan yang dihasilkan khas untuk pekerja pejabat dan mereka mempunyai masalah perut buncit. Diperbuat daripada ramuan 100% pati tumbuh-tumbuhan asli, NH X-Tummy ialah satu hasil aplikasi BIO-TEKNOLOGI terkini yang boleh membantu anda mengurangkan saiz pinggang, melangsingkan perut buncit serta mengurangkan lemak berlebihan di bahagian bawah tubuh anda!

FAKTOR-FAKTOR UTAMA PERUT BUNCIT:

1.Pengumpulan Bahan-Bahan Kumuhan Dan Buangan
Kita makan setiap hari untuk meneruskan hidup. Maka terkumpulnya bahan-bahan kumuh, sisa-sisa makanan dan lemak berlebihan dalam sistem usus kita. Jika bahan-bahan tersebut terkumpul dalam usus untuk jangka masa panjang, maka fungsi sistem peredaran darah dan metabolisme badan kita akan merosot di samping mengalami masalah kesihatan di sistem penghadaman dan perkumuhan. Akibatnya, perut akan menjadi semakin buncit dan saiz pinggang juga akan bertambah.

2.Pengumpulan Lemak
Di samping masa makanan yang tidak tentu, pengambilan makanan goreng atau berkalori tinggi yang berlebihan akan menyebabkan tenaga yang diperolehi daripada makanan ditukar menjadi lemak. Lemak tersebut akan terkumpul di sekeliling bahagian perut. Keadaan tersebut akan menjadi lebih teruk dalam jangka masa panjang akibat kurangnya bersenaman.

3.Kes-Kes Istimewa
Disebabkan oleh sesetengah penyakit tertentu atau kerana pengambilan hormon atau ubat tertentu secara berlebihan atau boleh juga disebabkan oleh metabolisme sistem badan yang tidak normal.

4.Kekerapan Pengambilan Makananan Pada Lewat Malam
Makanan tidak dapat dihadam sepenuhnya sekiranya diambil 3 hingga 5 jam sebelum tidur. Tenaga berlebihan tersebut akan bertukar menjadi lemak dan seterusnya terkumpul di bahagian pinggang dan perut.

3 FUNGSI NH X-TUMMY

Hasil kajian membuktikan bahawa NH X-Tummy dapat menguatkan sistem perkumuhan, meningkatkan kadar metabolisme lemak dan sistem metabolisme badan serta mengembalikan keanjalan tekstur kulit yang longgar akibat penguraian lemak dalam badan.

1.Melangsingkan Bahagian Perut dan Pinggang

Mempercepatkan proses lemak ditukar kepada tenaga.

Menyerap air dan minyak berlebihan dalam sel-sel badan.

Tujuan Utama: Mengha puskan bahagian lemak yang susah disingkirkan terutamanya dibahagian pinggan, perut, paha dan pinggul.


2.Melangsingkan dan Menegangkan Tekstur Kulit
Membantu melancarkan sistem peredaran darah supaya proses penyingkiran lemak boleh dilakukan dengan lancar. Di samping itu, ia juga membantu menegangkan kulit yang berkedut akibat kegemukan. Hasilnya, keanjalan kulit akan dikekalkan dan bentuk badan anda akan menjadi lebih ramping.

3.Memperkuatkan Sistem Penghadaman dan Perkumuhan
Meningkatkan keupayaan sistem penghadaman dan perkumuhan untuk menyingkirkan bahan buangan dan sisa-sisa makanan secara semulajadi, lengkap dan lembut serta melegakan sembelit.

GOLONGAN SESUAI UNTUK MENGAMBIL NH X-TUMMY
NH X-Tummy adalah sesuai terutamanya untuk golongan yang kurang bersenam untuk jangka masa panjang atau golongan yang mudah bertambah berat badan. Misalnya:
*Pekerja pejabat
*Wanita yang baru melahirkan anak
*Pekerja yang sibuk dengan kegiatan sosial
*Golongan tua yang mudah menjadi gemuk dan mengalami perut buncit
*Golongan yang mempunyai msalah kegemukan di bahagian perut, pinggang, pinggul dan paha.

CADANGAN PENGAMBILAN
*Ambil 3 kapsul sekali sehari sebelum makan tengah hari atau sebelum makan malam.

SOAL JAWAB NH X-TUMMY

Q1:Bagaimanakah NH X-Tummy Berfungsi?
*NH X-Tummy berupaya menguraikan lemak yang sukar disingkirkan yang terkumpul di bahagian perut dan pinggang secara berkesan melalui peningkatan sistem pengaliran darah dan metabolisme. Selain itu NH X-Tummy mengandungi elemen-elemen penegangan kulit yang berupaya untuk mencegah kekedutan dan membantu melangsingkan bentuk badan anda.

Q2:Adakah NH X-Tummy akan meningkatkan kekerapan pengguna berkumuh?
*Salah satu fungsi utama NH X-Tummy adalah untuk merangsang pergerakan usus yang boleh membantu dalam pembersihan usus dan meningkatkan fungsi sistem perkumuhan. Lantaran itu, tidak dapat disangkal bahawa ia akan membatu dalam sistem perkumuhan anda. Namun pengunaan NH X-Tummy tidak akan menyebabkan kekerapan anda menggunakan tandas dengan banyak dan pada masa yang sama tidak akan menyebabkan kesakitan perut yang serius.

Q3:Adakah penggunaan NH X-Tummy akan memberikan kesan sampingan?
*Sudah tentu TIADA. Produk ini telah dikaji dari segi keberkesanan dan diluluskan oleh pihak Kementerian Kesihatan Malaysia. NH X-Tummy diperbuat dengan ramuan 100% pati tumbuh-tumbuhan semulajadi dengan aplikasi BIO-TEKNOLOGI, maka tidak mengandungi sebarang kandungan bahan kimia seperti Fenfluramine atau Sibutramine yang boleh membahayakan kesihatan. Penggunaan NH X-Tummy tidak akan menyebabkan kelaparan ataupun masalah kehilangan air atau ketidakseimbagan nutrien, maka dapat dimakan dengan selamat untuk jangka masa pnanjang.

Q4:Sejauh manakah keberkesanan NH X-Tummy?
*Pada kebiasaannya keberkesanan NH X-Tummy dapat dirasa lebih kurang diambil selepas 12 jam. Penggunaan yang biasa boleh membantu mengurangkan masalah perut buncit dalam tempoh lebih kurang 1 bulan. Namun, keberkesanan NH X-Tummy adalah berbeza dari individu ke individu.

Q5:Perlukah NH X-Tummy diambil sebelum hidangan?
*YA, ini disebabkan pengambilan NH X-Tummy sebelum hidangan dapat menguraikan minyak makanan yang baru diambil dengan lebih berkesan supaya mengelakkan minyak tersebut ditukar kepada lemak lalu terpendam di bahagian-bahagian badan tertentu.

Q6:Bolehkah kita mengambil produk ini bersama dengan perubatan moden?
*BOLEH. Namun, bagi mencapai hasil yang lebih efektif, kami syokran agar ubat-ubat lain hanya diambil lebih kurang 3 hingga 4 jam sebelum atau kemudiannya.

Anda boleh dapatkan NH X-Tummy di farmasi-farmasi terpilih disekitar anda terutama di Guardian dan Watson.

Customer Careline: 1800-88-2993
Website: www.nhdetoxlim.com

Posted by kimy | at 10:36 AM

3 comments:

kimy said...

Mengikut kajian penulis, produk ini memberi kesan positif dan anda harus mencuba untuk mengawal diet anda disamping itu jangan lupa untuk melakukan senaman setidak-tidaknya senaman ringan sekurang-kurangnya 3 kali seminggu.

*Kongsi pengalaman anda disini...

ahmad said...

betul ke nh x tummy ni berkesan?.. berapa kilo akan hilang dalam masa sebulan
?.

Unknown said...

I MMG AMALKAN PRODUK NI DR SELEPAS DELIVER MY 3RD BABY.. NOW I MAINTAIN BERAT BADAN JE....

Post a Comment